Întrebări Frecvente

Descoperiți posibilitățile Portofelului Electronic Paynet și aflați cum să-l folosiți.

Portofel

Restituire

Retrage

Factură

Add Button

Istoric

Statement

  • 1. Pentru cine este Paynet Afaceri?
    Paynet pentru Afaceri este conceput pentru orice companie care vrea să devină membru al Programului de Loialitate Multibrand și să primească plăți in mod instantaneu de la clienții Paynet. Acest serviciu este perfect pentru plățile de tip B2C și B2B. Cabinetul Personal ușor de navigat și API-ul inovativ sunt doar doi dintre factorii care contribuie la catalogarea Paynet drept o platformă utilă atât pentru startup-urile invovative, cât și pentru corporațiile mari. În Republica Moldova, ne-am integrat cu unii dintre cei mai populari Prestatori de Servicii, dar și Bănci, pentru a oferi comoditate de plată. Utilizând Cabinetul Personal, veți putea plăti pentru servicii, dar și oferi facturi pentru a recepționa plăți pentru servicii și bunuri.
  • 2. Cum se efectuează înregistrarea?
    Pentru a vă înregistra trebuie să completați datele din pagina Înregistrare, iar pe email-ul indicat veți primi datele de logare, dar și un link pentru setarea parolei. După ce setați parola, veți putea intra în Cabinetul Personal, în care veți introduce datele Companiei în formularul special. Formularul și contractul vor fi disponibile în profilul Dvs, astfel încât să le puteți descărca și semna.
  • 3. Care sunt actele necesare pentru a deveni partener?
    Documentele necesare, semnate și ștampilate: Formularul de aplicare completat Copia buletinului de identitate a administratorului sau a persoanei autorizate Copia din Registrul de Stat *Pentru companiile Non-Rezident - toate actele trebuiesc apostilate
  • 4. Ce este programul de Loialitate Multi-brand?
    Programul de Loialitate Multi-brand Paynet vă îmbunătățește relația cu clienții, stimulând vanzările și creșterea profitului. Oferim o infrastructură comprehensivă, servicii de management a programului de loialitate și Servicii de achitare cu card sau cu Portofelul Electronic, pentru lanțuri comerciale, Supermarketuri, Benzinarii, Banci, Telecom, FMCGs, Cluburi de sport ș.a.
  • 5. Câte conturi Pot administra în cadrul Cabinetului Personal?
    Veți avea două conturi separate, un cont pentru colectarea plăților și unul de a gestiona bonusurile oferite și primite. Istoricul tranzacțiilor este disponibil la orice oră.
  • 6. Există restricții pentru sume și număr de tranzacții?
    Nu există nici o restricție pentru sume și număr de tranzacții efectuate.
  • 7. Cum primesc fondurile colectate prin intermediul Paynet?
    Puteți transfera fondurile colectate din cabinetul personal, direct în contul bancar al companiei Dvs.
  • 8. În cât timp sunt recepționate plățile?
    Toate tranzacțiile sunt procesate în timp real, așa că plăți sunt primite instantaneu, iar detaliile acestora pot fi vizualizate la orice oră.
  • 9. De ce este Paynet este mai bun decât orice alte opțiuni?
    Simplu - Din momentul semnării acordului, puteți gestiona contul oriunde v-ați afla, 24/7 și să verificați toate tranzacțiile clienților on-line. Instrumente eficiente care vi se potrivesc - Tot ce trebuie să configurați, să colectați și să gestionați o puteți face cu ajutorul interfeței online simple sau API. Notă personală – Serviciul clientelă al companiei este întotdeauna aici pentru a vă ajuta.
  • Retrage
    Retragerea în contul bancar este efectuară în aceeași zi, dacă tranzacția este făcută până la ora 14:00, și în ziua următore dacă este făcută după ora 14.00. Toate retragere din zile de odihnă sau de sărbatoare vor fi efectuate în următoarea zi lucrătoare.
  • Istoric
    Istoricul tranzacțiilor este disponibil la orice oră.

Nu ați găsit răspunsul?

Sunați-ne sau scrieți-ne

(+373 22) 88 58 08;  (+373 22) 88 58 09
(+373) 78 999 998;  (+373) 68 425 125
help@paynet.md
Scrieți-ne  

Lasați-ne un mesaj

Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea Dvs, contactați-ne. Vă vom ajuta cu plăcere.
Vedeți formularul  
 
Licența BNM Nr. 000586